دانلود کتاب الکترونیکی مربیگری انتقال در حمله

دانلود کتاب الکترونیکی مربیگری انتقال در حمله

انتقال به حمله یکی از چهار مرحله اصلی در فوتبال است. در فاز حمله ما به تمام اقدامات زمانی که توپ در اختیار تیم خودی است اشاره میکنیم. به طور مشابه , فاز دفاعی تمام اقداماتی است که ما برای باز پس گیری توپ انجام میدهیم و یا جلوی حمله حریف را میگیریم.

اما هر دو مراحل انتقال دارای ویژ گی های خاص خود هستندو لحظاتی را اشاره میکنند که در حال سازماندهی مجدد برای حمله یا دفاع هستیم. در لحظه انتقال اغلب در تیم بی نظمی دیده میشود که این اتفاق در هر دو مورد به یک اندازه خطرناک است.

انتقال تهاجمی زمانی اتفاق می افتد که تیم میخواهد مالکیت توپ را در اختیار بگیرد اما همانطور که گفته شد این مسئله امکان استفاده از لحظات تغییر وضعیت از دفاع به حمله یا بالعکس را به ما میدهد.در صورتی که مربی روش و استراتژی خود را در هنگام انتقال تهاجمی روشن کند و آن را مدلی از بازی قرار دهد, می توان آنرا در طول تمرینات آموزش و توسعه داد.

برخی از مربیان ممکن است بخواهند از هر لحظه باز پس گیری توپ , به عنوان فرصتی برای شروع ضدحمله استفاده کنند , یا مربی دیگر ممکن است که اولویت او در لحظه باز پس گیری توپ حفظ توپ به جای ضد حمله فوری باشد. وجود چنین شیوه های متنوع از طرح های تاکتیکی لزوم داشتن برنامه بازی مشخص را در تیم روشن میکند که برخی از این متغیر ها بر سازماندهی بازی در لحظه انتقال تاثیر میگذارد.
در کتابچه شما با اصول و تمرینات این لحظات در فوتبال آشنا می شوید. این کتاب را میتوانید از طریق لینک زیر با اشتراک ویژه دانلود کنید

 

سلام دوست عزیز این محتوا مخصوص اعضای ویژه سایت است. برای استفاده از این گونه مطالب باید عضو کاربران ویژه ما شویم برای عضویت در کاربران ویژه لینک زیر را کلیک کنید

خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب الکترونیکی 27 نمونه تمرین بدنسازی مخصوص فوتبال

مقالات ویژه دیگر

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عضویت طلایی فوتسال لرن

فرصتی مناسب برای همه علاقه مندان

استفاده از مطالب ویژه فوتسال لرن 
خرید رایگان همه محصولات و کتابهای فروشگاه
فقط یک کلیک مانده
close-link
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x